Allereerst is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut. Als u dit moeilijk vindt of u vindt geen gehoor bij uw fysiotherapeut, kunt u uw klacht bespreken met de klachtenfunctionaris binnen de praktijk. Bij Rembrandt Fysiotherapie en Revalidatie is dat José van Leeuwen. Zij is opgeleid tot klachtenfunctionaris in de zorg. U kunt uw klacht met haar bespreken. Zij kan u onder andere helpen bij het op papier te zetten van uw klacht. Daarnaast kan zij onderzoeken of er mogelijkheden zijn om de klacht op te lossen.
Het kan zijn dat u het moeilijk vindt om uw klacht aan de orde te stellen. Een gesprek kan immers confronterend zijn. U kunt altijd iemand meenemen naar het gesprek, bijvoorbeeld uw partner, een familielid of iemand anders die u vertrouwt.
Voor advies over de aanpak van het gesprek kunt u terecht bij patiëntenorganisatie zoals Zorgbelang. Bij Zorgbelang kunt u ook een probleem melden in plaats van meteen een klacht in te dienen.
Zoekt u een andere oplossing? Download dan onze klachtenregeling of maak meteen een melding van uw klacht door middel van het meldingsformulier.